ingenting att skriva om

sitter här hemma framför datorn och är jävligt rastlös. Bestämde mig för att vara hemma idag, då min armbåge värker efter mitt snygga fall i trappan i torsdags.. Känns som jag klarar mig rätt bra utan att packa och lyfta kartonger då...

Gick ut på bloggportalen nyss för att söka på nåt ämne att skriva om i bloggen, bara för att fördriva tiden lite..
Dom har en lista där med mest sökta termer senaste veckan. Så jag tänkte jag kanske kunde hitta nåt intressant ämne som folk vill läsa om. men insåg rätt snart att jag inte hänger me i bloggvärlden.. haha Som nr 3 på listan ligger sex.. Tycker ni då asså att jag ska skriva ut om mitt sex liv här?

33 var otrohet och 47 cannabis, är det verkligen sånt folk vill läsa om?
Då kan jag berätta att om ni vill veta hur mitt sexliv ser ut, går det att läsa om här, det handlar väl även lite om otrohet..

själv har jag bestämt mig för att klä på mig och ta en promenad med hunden, det verkar mer givande än att läsa en massa skvaller på internet.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0