i väntrummet på psyk

sitter i väntrummet på team 2 och väntar på psykologen..  känns skönt att jag ska få prata av mig lite om allt som hänt.. visserligen pratade jag med henne i telefon i måndags, men det var bara ett kort snabbt samtal. Nu har jag mer tid till att verkligen prata om vad som hänt och inte bara berätta.. 

Mitt förhållande har kraschat och det känns så jävla tråkigt. Men jag var tvungen att ta beslutet att lämna honom. Det har varit alldeles för stormigt på sista tiden. Mycket svartsjuka och bråk.. 
det går ju ut över Bella och då mår hon dåligt. Tycker det räcker med hennes oro för att hennes mamma ska skada sig själv.. och den lär ju inte bli mindre när vi hela tiden bråkat. 

Nej nu ska jag sätta mig och Bella i centum och bara koncentrera mig på att vi ska må bra. Ska få hjälp ifrån psyk oxå. Fattade inte riktigt vad dom skulle göra men dom ska hjälpa oss iaf.. 





Kommentarer
Postat av: stina.

jag hjärta dej.

Svar: och jag hjärta dig!!
Anna

2013-12-11 @ 21:07:39
Postat av: Någon

Psyk är väldigt bra. Jag blev inlagd där förra sommaren. Jag hatade att vara där men det hjälpte. Jag träffar nu psykolog regelbundet och det finns inget bättre än att få ha någon att babbla av sig med

2013-12-13 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0