Det blir aldrig som man tänkt sig..

Har längtar en tid nu, på att han ska skaffa ett jobb, så jag får vara lite ensam hemma. Tror det är lättare för mig och tänka och jobba med mig själv om jag får lite egentid, och dessutom är egentid väldigt skönt..
Så i morse åkte han iväg till jobbet och jag var glad..
Sen vände allt, det hände egentligen ingenting. dagen som jag så länge sett fram emot, blev till skit... Jag skulle göra massor, men fick inte ett skit gjort.. Nu kan jag bara hoppas på att morgondagen blir till det bättre, då ska jag till Nyköping och kolla lite kläder och snacka med psykologen.. Man ska inte se fram emot saker, det blir ändå aldrig som man tänkt sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0