Ledsen

Idag är jag ledsen..
Ser inte allt folk gör för mig, blir bara misstänksam och tror att snackar skit bakom ryggen på mig. Eller tänker negativt om mig.. :(
Det är jobbigt och jävligt ledsamt. Får för sig att folk beter sig konstigt mot mig.. Att dom egentligen inte vill ha med mig att göra eller kanske inte end bryr sig.. 

Har precis fått Kvällsmedicin och kan inte bestämma mig för om jag ska vara social, för mig själv eller sova..  Så jag ligger i stället på sängen och tänker.. Tankarna går i negativa banor..

Är helt slut efter permisen, var nog för tidigt och åka hem.. Han mått dåligt och känt mig trött.. Det är ofta ett tecken på att man inte är redo.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0