Psykologbesöket

Var hon psykologen på morgonen.. Vi pratade rätt mycket om saker som hänt i mitt liv..och om flykt känslan.. 
Jag har känslan av att allt skulle bli bättre om jag fick komma utomlands.. Eller kanske skulle jag bli lyckligare om jag flyttade? När jag inser att allt detta är i princip omöjligt just nu, då sover jag.. Sover för att slippa nuet.. Verkligheten är för jobbig, jag vet inte längre vad jag vill, tankarna snurrar och det förflutna gör sig påmint.. 
Fast även när jag sover gör det förflutna sig påmint.. Jag drömmer om förr.. Förr när allt var jobbigt. Läskigt. Och till och med då mådde jag bättre än nu.. 
Är det inte helt otroligt att man kan åker uppleva gamla minnen igen och må sämre mu än man gjorde då.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0