Smärta i bröstet..

Det är morgon. det är ingen bra dag. Det är tomt i huvudet med en massa smärta i bröstet. Känner att jag är lättirriterad. Och trött. Vill gråta, men det är tomt på känslor, bara ångesten finns och gör sig påmind. När jag tänker efter är jag nog arg idag. Men jag vet inte hur man beter sig när man är arg. Alla här gapar och skriker. Men det är inte jag. Inte just nu. Jag är mest tyst och hoppas ofta på att jag är osynlig så jag slipper prata eller vara trevlig. Förutom personalen finns det bara två människor jag orkar med här inne. Annars är jag bara tyst. Men folk pratar med mig trots att jag vill vara osynlig.
smärtan i bröstet är evig känns det som. Spelar ingen roll vad jag gör, den är kvar där. Ibland med, ibland mindre. Det regleras med piller. Pillrena är min vän just nu. Utan piller skulle bröstet värka sönder.
vill fortfarande gråta men jag trycker bort alla känslor så jag kan inte. Har velat fälla tårar i flera dagar men det tar stopp, jag är för avstängd och full av piller.
Trackback
RSS 2.0