Tankar en tisdag..

Vaknade i morse och fick för mig att det var onsdag. Var så glad över att jag skulle till psykologen.. Tills jag insåg att det bara var tisdag.. Då rasade allt samman.. 
På onsdag ska vi prata om hur mycket hon får säga till personal och läkare om mig.. Sen på torsdag ska vi träffas läkare, psykolog, skötare och jag för att prata om hur dom här kan hjälpa mig på bästa sätt.. Sen på fredag blir det ovp.. 

Allt är så jobbigt, önskar jag kunde bli frisk nu, så jag fick tillbaka energin..  
Önskar jag kunde äta, behöver det för att få energi..

Ibland har jag till och men hemlängtan, mest igår när jag ogillade läkarsamtalet. Fick grym ångest och hemlängtan.. Ska inte läkare hjälpa istället för att stjälpa? 
Personalen säger att han hade en dålig dag igår.. Men hans jobba är iaf att vara trevlig och hjälpsam..undra om han en vad ordet trevlig betyder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0