Ångest och dåligt samvete..

Har sovit så illa i natt. Skulle nog behövt en sömntablett, men eftersom jag tog så pass mycket tabletter häromdan så vill dom inte ge mig mer.. Men jag fick några timmars sömn iaf.. 

Ångesten skulle jag oxå behöva nåt emot.. Den är hemsk..den har bitit sig fast och vägrar ge sig, tillochmed när jag sov hade jag ångest..
Ska träffa både läkare och psykolog idag.. Håll tummarna för att det går bra. Och hoppas verkligen inte det är samma läkare jag träffade igår.. Han var nog inte den skarpaste kniven i lådan.. Ställde samma fråga om och om igen.. Sen ville han prata med mig utan Patrik och då ställde han samma fråga igen..

Hatar at läkare dom har inget inom psykiatrin att göra, dom vill ju ändå inte förstå..  Han verkade tro att jag skadar mig själv medvetet..

Det som är mest jobbigt just nu är att Hagberg ifrån min familj, även om jag mest legat i sängen sista tiden.. Så saknar jag dom. Jag har dåligt samvete för var jag gjorde mot dom. 
Var riktigt jobbigt att prata med Bella i telefonen igår. Hon berätta att hon fattade direkt när hon hade missat samtal från sin mormor.. Då visste hon att jag låg på sjukhus.. En 12åring ska inte behöva känna så.. 

Jag vill bli frisk nu, jag vill vara en bra Mamma för henne varje dag..

Jag nu vill jag bara krama om henne och be om ursäkt för vad jag gjort..

Saknar min familj och mina djur så det gör ont i hela hjärtat. 
Det finns både för och nackdelar med att ligga inne..  Fördelen är att min familj slipper oroa sig för mig, nackdelen är att jag måste sakna dom hela tiden..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0