Ångestbubblan

Har fått i mig lite morgonkaffe.. Det var behövligt.. Har sovit oroligt i natt.. Dagens mål är att försöka ta en promenad själv. Har inte varit ensam nånting sen allt hände.. Men jag känner mig orolig.. Tänk om tankarna kommer tillbaka. Jag vill inte skada mig själv, men när ångesten kommer känns det som det inte finns nåt annat alternativ.. Jag får panik och måste tillbaka till verkligheten... Måste ut ur ångest bubblan..bubblan med det tjocka skalet.. Bubblan där allt bara är svart..

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag sitter i samma sits. Att ta sig ur det destruktiva är inte så lätt som många verkar tro. De som säger att "det är väl bara att bestämma sig"
Det är argument som inte håller, för tror de på fullaste allvar att vi skadar oss för att det är så kul

Men, hoppas din promenad går bra.

2014-01-29 @ 14:21:29
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0