Ännu en dag med Theralen..

Såg nu att jag bloggade i morse.. Det kommer jag inte ens ihåg.. Då hade jag ändå inte tagit några tabletter..

Psykologen var sjuk idag så det blev bara samtal med läkaren.. Han verkade rätt okay att snacka med.. Vi pratade mest om när dom skulle sätta in medicinerna igen, varför det blev som det blev och lite lätt om framtiden..

Problemet kom när det var dags att få piller. Då har han satt in alla på fel dos, för låg dos.. Inte riktigt rätt läge och minska på medicinerna nu..

Dagen började helt okay trots att jag inte fick gå till psykologen.. Men efter ett samtal ändrades allt och eftermiddag och kvällen var skit.. Vilken slutade med piller och övervak några timmar.. Tur att det finns personal som bryr sig och orkar sitta med mig när jag får panik och inte kan vara själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0