Jag vill inte dö..

När ångesten tar över går allt fel..
 Jag gör saker jag varken vill eller borde.. 
Jag vill inte dö, bara fly från smärtan.

När jag känner så kan jag inte längre tänka klart eller styra mina impulser, då skär jag sönder mig själv eller sväljer en massa tabletter.. Här om dan gick det för långt.. Jag skar lite för djupt och bara några dagar efter tog jag för många tabletter.. 

Det är inte det roligaste som finns att vaka upp på IVA och må skit efter en överdos.. Fy fan, men jag vet. Jag får skylla mig själv.. 
Jag ville som sagt inte dö, bara fly undan det som gör såå ont.

Nu ligger jag inne på psyk en än gång och längtar hem.. 
Saknar min fina dotter, hur tänkte jag när jag intoxade? Tänk om jag hade dött.. Vad hade hänt med henne då? 
Har sån ångest över vad jag gör mot henne.. Varför kan inte jag få må bra.. Och få vara en mamma som orkar vara glad, orkar hitta på saker eller bara en så enkel sak som att laga mat varje dag..

Håller tummarna för att jag får träffa en bra läkare imorgon som lyssnar på mig och fattar vad jag säger..
För denna gång ska jag bli frisk.. En gång för alla.. Jag vill se min dotter växa upp, så är det bara!!

Jag ska inte längre behöva fly från smärtan, jag ska besegra den.

Kommentarer
Postat av: Anngelica

Kram!

2014-01-22 @ 07:27:58
URL: http://finest.se/envanligdagpalandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0