Längtar bort från rum 53

Familjen har varit här och hälsat på mig idag.. Vi åkte till McDonalds och käkade. Var skönt att träffa Bella ingen. Men det var jobbigt när dom åkte. Ville med hem, men ändå inte. Vill ju såklart vara med min familj, samtidigt som jag inte vill att dom ska behöva ta hand om mig nu när jag är i sånt dåligt skick. Det känns ju inte rättvist mot dom.
Jag gör ändå inget där hemma, ligger bara i sängen och orkar ingenting. Tror jag blir snabbare friskt här, där det finns kunnig personal och risken att jag självskadar är mindre.
Tror jag försöker övertala mig själv att vara kvar här. Har sån fruktansvärd hemlängtan.. Vill hem till Bella och Patrik.
Saknar hästen, ja att vara i stallet överhuvudtaget. Och katten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0