Orolig med ångest

Sitter med en kopp morgonkaffe och har precis fått morgonmedicin.. Idag känns livet pest.. Ångesten har gjort sig påmind hela natten trots Theralen och bolltäcke.. Sovit illa, drömt mardrömmar och vaknat mycket.. 

Idag väntar jag inget besök och har inget planerat.. Det känns lite både och. Tråkigt men ändå skönt. Får ju som hemlängtan när jag träffar någon från utsidan. Trodde det bara var när jag träffade familjen men igår träffade jag en kompis och det vart lika illa då.

Det är för mycket tankar i mitt huvud just nu.. Fel läkare i veckan, orosanmälningar, sjuk psykolog.. Ja allt bara snurrar.. Ska gå och leta upp en personal och prata med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram

2014-01-26 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0