Smärtan är olidlig..

Har inte orkat blogg på ett tag.. Bestämde mig för att skiva iaf ett inlägg per dag, men igår var jag i så dåligt skick så det blev inget. Idag är det inte bättre :( 
Allt inom mig känns så tomt, och gör så ont.. Smärtan är olidlig utan piller.. :( 

Ångest from hell.. Fy fan säger jag bara.. Det värsta är att när ångesten lagt sig kommer jag gå in i en deppig period, så är det alltid. Är väldigt deppig redan nu. Känns som jag inte hittar några ljuspunkter i mitt liv. Men just nu vet jag att som finns även fast jag inte kan se dom.. Hoppas det kommer fortsätta vara så. Eller bli bättre, blir det sämre tappar jag livsgnistan helt och håller.. 

Loggade in på försäkringskassan i morse och kollade när jag skulle få sjukpenning. Då såg jag att läkaren skickat ett intyg så just nu är jag heltidssjukskriven.. Det tackar jag för. Finns ingen värre än att behövs pina sig till jobbet när man mår så här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0