Tjockholmen nästa

Var i nypan igår och kollade lite i affären.. Grannen skulle in, så jag passade på att åka me, hade ju ändå inget att göra..
Gjorde misstaget och gick in i ett provrum för att pröva ett par byxor..
Jag är inte längre nöjd med min kropp.. Skiter i vad som gjort att jag gått upp i vikt, medicin, åldern, sjukdomen eller allt tillsammans, jag SKA ner igen.. Mår dåligt och vill kräkas när jag ser mig själv i spegeln.. 
Vet bara inte hur jag ska göra för att gå ner, slutar jag äta mår jag skit psykiskt.. Får helt enkel börja träna igen, när jag nu ska ha tid med det.. :/ 

Jobbade lite idag.. Tyvärr gick det inte så bra. Ångesten från klädprovningen hängde kvar, och jag kände mig inte alls bekväm bland folk.. Så jag gick hem efter två och en halvtimme.. Kändes som alla kollade på mig och kunde läsa mina tankar om hur äcklad jag blir av mig själv och mina tjocka lår :(



Kommentarer
Postat av: stina.

Du är det finaste för mej... Och jag hjärta dej.

Byt till blogspot. Det är jätteroligt. En kan se all statistik för besökare per dag, vecka,månad, år. Och dessutom vad för ord folk googlade för att hitta dit.

Hade blogg.se förr och kan inte minnas att en kunde det där då i alla fall..

(alla som hittar till mi b,ogg söker typ dö eller ångest eller satan)

Svar: Jag <3 dig..Jag är pro så jag ser det mesta på min sida också..
Men jag ska kolla in blogspot och se hur det verkar..
Anna

2014-01-09 @ 18:20:29
URL: http://incontumaciam.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0